Prinde Extra Reducere -15% | Voucher: EXTRA15

Intrebari frecvente

Comenzi

Trebuie să creez un cont de utilizator pentru a face cumpărături?

Nu, nu este obligatoriu. Puteți face cumpărături și finaliza comenzile fara cont de fiecare dată.

Cu toate acestea, prin crearea unui cont pe site puteti beneficia de mai multe avantaje. Puteti beneficia de promotii exclusive pentru detinatorii de cont, coduri de discount sau produse speciale. Un cont de utilizator va permite să comandați fără a fi nevoie să introduceți datele dvs. de fiecare dată când faceți cumpărături la noi. Vă puteți înscrie chiar acum sau puteți începe să cumpărați mai întâi și să vă creați contul cand finalizati o comanda.

Cum îmi creez un cont de utilizator?

Faceti click pe iconita si din sectiunea "Client nou" dati click pe butonul "Creati Cont", dupa completati formularul cu datele solicitate si finalizati.

!Nu uitati sa bifati casuta "Inscrieti-va la buletinul informativ" pentru a nu rata informatii despre prommotii, produse trenduri.

Cum comand?

Căutați articolele dorite și adăugați-le în coșul de cumpărături. După ce ați terminat, puteți merge la coșul de cumpărături și puteți verifica. Verificați și asigurați-vă că toate informațiile sunt corecte înainte de a vă confirma achizițiile și plata.

Am probleme la adăugarea articolelor în coșul de cumpărături

Veți putea adăuga articolele atâta timp cât sunt disponibile. S-ar putea să existe o situație în care articolul se află în coșul de cumpărături al altei persoane, de aceea starea articolelor este reflectată ca „Indisponibil temporar”.

Cum plătesc?

Acceptăm plăți Ramburs (la livrare) și toate cardurile majore de credit și debit, cum ar fi Mastercard, VISA și Visa Electron.

Cum folosesc codurile de discount?

Tastați codul voucher la câmpul „Cod voucher” și faceți clic pe „Adăugați” în pagina Coșul de cumpărături înainte de a continua să faceți check-out. Vă rugăm să rețineți că nu putem aplica manual codul voucher la comanda dvs. dacă ați ratat introducerea acestuia în timpul plății. Vă rugăm să vă asigurați că toate informațiile sunt corecte înainte de a vă confirma achiziția.

Cum voi ști dacă comanda mea este confirmată?

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare de la noi pentru a confirma că comenzile dvs. au fost primite. Cu toate acestea, rețineți că comenzile vor fi expediate numai atunci când plata cu cardul dvs. de credit a fost aprobată și se verifică adresa de facturare și livrare. Alternativ, puteți verifica starea comenzii dvs. în „Contul meu” dacă sunteți un utilizator înregistrat.

Retururi

Pot returna produsele comandate?

Poți returna o comandă sau un produs foarte simplu folosind formularul de retur online.

Trebuie să ții cont că ai la dispoziție 14 de zile calendaristice de la data primirii comenzii și că produsele trebuie să îndeplinească condițiile de retur.

Exista si produse pe care nu le pot returna?

Din motive de igienă: Chiloții, Boxerii, Tanga, Sutienele, Burtierele, Bustierele și alte produse de lenjerie intimă, nu sunt acceptate în retur și nici nu vom efectua restituiri pentru aceste produse.

Pot schimba un produs comandat?

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Dacă eșți interesat de altă mărime, în funcție de disponibilitatea produsului dorit, poți plasa o nouă comandă. În paralel, poți returna produsul care nu ti se potrivește.

În cât timp îmi primesc banii înapoi?

Perioada de rambursare, poate varia între 7 si 14 zile lucratoare de la primirea returului în depozitele noastre. Dupa ce am inspectat conditia produselor returnate, te anuntam prin e-mail.